Sadis!! Sangap Punya Pasal Sanggup Gali Kubur Dan Rogol Mayat Dara

sadis kubur digali gadis dirogol 2

Sadis!! Sangap Punya Pasal Sanggup Gali Kubur Dan Rogol Mayat Dara | Tadi Dr Fuh ada terbaca satu berita jenayah kejam tahap syaiton nirrojim dimana jenayah ini berlaku di negara jiran kita sendiri iaitu di Indonesia. Jom baca berita penuh dan saksikan gambar kekejaman manusia durjana!

INDONESIA. Warga Jalan Pertahanan, Desa Patumbak, Pasar VII, Kabupaten Deli Serdang digemparkan dengan kes pembongkaran kubura seorang gadis bawah umur siswi SMP PAB yang baru sehari dikebumikan. Tidak hanya membongkar, pelaku juga memperkosa mayat gadis dara itu. Seluar dalam seorang lelaki telah ditemui dalam lubang kubur tersebut.

sadis kubur digali gadis dirogol 2

Kegemparan itu bermula ketika Raswati (54), penjaga kubura mendapat laporan dari adiknya, ada kubur digali dan ada mayat perempuan telanjang, Setelah mendapat laporan itu, Raswati terus bergegas ke lokasi penemuan.

Memang benar mayat Elatriyana br Ginting (15) warga Dusun Iditemui di luar kuburnya dalam keadaan yang amat menyedihkan dimana kain kafan yang menutupi tubuhnya bersepah dua meter dari lubang kubur. manakala tiada sehelai benang pun menutupi tubuh jenazah pelajar SMP PAB 5 Patumbak, Indonesia itu.

“Aku datang kemari, mayatnya sudah keluar dari kuburnya dengan posisi telentang tanpa sehelai benang pun melekat ditubuhnya. Sedangkan kain kafannya sudah berserakan,” kata penjaga kubur itu kepada wartawan.

sadis kubur digali gadis dirogol 2

Mayat gadis yang terbunuh dalam peristiwa kemalangan tak jauh dari rumahnya itu bukan sahaja dikeluarkan dari kuburnya, malah dirogol pula dengan begitu zalim. Hal itu diketahui setelah pihak hospital melakukan siasatan dan pemeriksaan pada kemaluan mangsa dimana terdapat percikan sperma.

Dr Fuh -  Allahu Rabbi. Sadis sungguh manusia sampai mayat pon maju dijadikan pemuas nafsu serakah. Sadis sungguh kisah ini walaupun tidak berlaku di Malaysia. Semoga pesalah mendapat balasan yang setimpal dan semoga kita dijauhkan dari perkara durjana sebegini.

Incoming search terms:

Tekan Untuk Teruskan Bacaan
The following two tabs change content below.
 Sadis!! Sangap Punya Pasal Sanggup Gali Kubur Dan Rogol Mayat Dara
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

18 thoughts on “Sadis!! Sangap Punya Pasal Sanggup Gali Kubur Dan Rogol Mayat Dara

  1. suria lekatlekit

    doktor boleh detect kot identiti perogol tu dari sperm dia.. Sanggap tahap mana mayat pun nak rogol. x tahan sangat melambak lagi org hidup dok ada.. Ni baru tahap syaitan punya jahat. confirm lepas ni hidup dia sentiasa di hantui wajah2 ngeri..

    Panas >>USTAZ AZHAR IDRUS DI DAKWA AJAK GADIS BERZINA?
    Panas >>VITAMIN C MAIXARA BUAT AKU RASA MENGANDUNG
    Wah >>Untuk Kaki Makan,Kaki Upload Gambar Makan,Kaki Jalan2 cari makan. Mesti tahu pasal ni
    wOW >>NAK TAHU RAHSIA BESAR PELAKON IZARA AISYAH?
    Beware >>Awas Ibu Ibu.. Rahsia anda sedang di intai
    Terbaik >>PELUANG PENYOKONG MAN UTD KE SYDNEY.CEPAT!!
    Wow >>Nak Tahu Kat Mana Nak Dapat Teksi Ke Airport Dengan Tambang Serendah RM9.99?
    suria lekatlekit recently posted…RAJA EMA KELEMBUTAN YANG MENGGODAMy Profile

    Reply
  2. paripariputih

    astaga…. kenapalah zalim sgt manusia ni… itu kan dah jadi mayat…. gila seks betul org yg merogol tu.. aku harap simati tu bangun dan cekek si perogol…. grrrrrr

    Reply
  3. Andy

    Kalau boleh janganlah di sebar-sebarkan gambar mayat dengar keadaan auratnya terdedah. Cuba fikir dahulu, blogger atau media, orang ni dianiaya even selepas dah meninggal…. lepas tu gambar pulak di sebar2…… fikir2 lahhhhh

    Reply
  4. Cik Ummi

    Kesiannya arwah..

    Sebenarnya,kisah merogol mayat ni pernah terjadi masa zaman Rasulullah.
    Dalam kisah tu, mayat perempuan tu hidup balik (mungkin jelmaan/rohnya) dan menuntut sesuatu daripada si perogol sebabnya perogol tu dah la berzina dan meninggalkan jenazah dalam keadaan berhadas besar (kotor), lepas tu ditinggalkan dalam keadaan aurat terbuka.. masyaAllah, berdosa besar sungguh si perogol tu.

    Hanya Allah sahaja yang tahu balasan yang setimpal untuk manusia bernafsukan syaitan macam ni.
    Cik Ummi recently posted…10 Fakta Tentang Doraemon Yang Korang Mesti Tahu !My Profile

    Reply
  5. maharani

    Masyaallah..besarnya dosa memperlakukan perbuatan seperti itu. Laknat Allah pasti mengunjungi pembuatnya. Bersedialah untuk menerima pembalasan. Bertaubatlah dengan sebenar taubat.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge