Kisah Sadis Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar & Video)

kisah sadis

Kisah Sadis Kekejaman Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar Dan Video) | Pony merupakan seekor Orang Utan betina yang telah dijumpai di perkampungan pelacur di Kepulauan Borneo, Indonesia. Ketika dijumpai, seluruh tubuh Pony telah dicukur dan terdapat kesan gigitan nyamuk yang banyak pada badannya. Pony telah ditangkap dan dicukur bagi membuatkan ia lebih cantik dan dilanggan oleh lelaki yang mengunjungi perkampungan tersebut.

Orang Utan Di Jadikan Pelacur Di Indonesia1 Kisah Sadis Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar & Video)

Apabila lelaki mendekatinya, Pony akan membelakangkan pelanggannya dan membuat aksi seolah-olah sedang melakukan seks. Pony dipercayai telah ditangkap sejak kecik dan telah dilacurkan oleh seorang yang dikenali sebagai Madam. Ketika pihak Orangutan Survival Foundation mendapat tahu akan perkara ini, penduduk kampung berkenaan telah menghalang daripada Pony diselamatkan kerana Pony merupakan salah satu sumber pendapatan penduduk kampung tersebut.

Orang Utan Di Jadikan Pelacur Di Indonesia2 Kisah Sadis Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar & Video)

Selama setahun pihak Orangutan Survival Foundation cuba untuk menyelamatkan Pony tetapi gagal kerana setiap kali pihaknya datang ke kampung tersebut, Madam dan penduduk kampung tersebut akan bersedia dengan sumpit beracun dan mengugut untuk menyerang sesiapa sahaja yang mendekati Pony.

Tidak berputus asa, pihak Orangutan Survival Foundation berjaya mengumpul dana dan membawa 35 anggota polis yang lengkap bersenjatakan AK-47 dan memaksa pihak Madam menyerahkan Pony. Akhitnya Pony berjaya diselamatkan dan dirawat di kawasan hutan simpan.

SUMBER : media-siber

Incoming search terms:

The following two tabs change content below.
 Kisah Sadis Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar & Video)
Merupakan seorang blogger yang gemar berkongsi artikel menarik dari sumber lain sebagai pengajaran dan rujukan pembaca dengan sedikit gubahan ayat dan olahan sendiri disamping menyelitkan artikel berunsur lawak serta kisah benar. Bercita-cita menjadikan fuh.my sebagai blog Informasi terbaik di Malaysia.

Comments

comments

22 thoughts on “Kisah Sadis Manusia Laknat Jadikan Orang Utan Pelacur (Gambar & Video)

  1. paripariputih

    dari dia rogol org utan tu baik la dia rogol jer pelacur2 yg mmg menjual diri utk melacur… senget punya manusia… dah tak de benda lain yg dia nak buat… grrrr

    Reply
  2. nizam

    Bodoh btl org2 indon skang ni,org hutan pon nak drogol,,,selera jugak
    lelaki2 indon ngan org hutan yek…
    Cukur mcm ner pon xkan samer ngan manusia,,,harap2 org yg buat keje tu lak
    yg kena mcm ner org hutan tu kena,

    Reply
  3. Memey

    This story is super old and Pony is undergoing rehabilitation now. She was rescued back in 2003 by the Borneo Orangutan Survival (BOS) Foundation. You can actually read a more accurate story and her updates here http://orangutan.or.id/ponys-new-life-2/
    Pony is now living in a transit forest on a pre-release island run by the BOS Foundation to regain her wild nature.

    Reply
  4. cik Ain

    kesian dengan haiwan nie.. manusia akhir zaman semakin kejam..
    harap kita semua terhindar dari bende2 yang tidak elok..

    ingatkan binatang je tak de akal nak berfikir, manusia yang kejam nie lagi tak berakal!!!
    masyaAllah!! subhanAllah!!

    Reply
  5. World WarZ

    Cerita dan berita palsu untuk sensasi bagi menarik khalayak suruh percaya dan nampaknye ramai yang tergoda dengan cerita begini.
    Orangutan survival foundation sengaja buat berita begini bagi memperlihat seolah olah orang kampong tersebut kejam dan jahil terkeluar dari norma norma manusia dan seolah olah mereka tidak berakhlak dan tiada pegangan agama.
    Sebagai manusia yang normal adakah anda bernafsu dan tergamak untuk melakukan sex dengan orang utan.. saya percaya anda tentu tidak sekali kali ingin melakukan sex bersama dengan haiwan orangutan..?
    Dan saya percaya anda tidak akan terangsang walau sedikit pun..
    Maka saya sangat percaya berita ini palsu dan sengaja diada adakan oleh ‘orangutan survival foundation’

    Sib baik aku mahklok asing kahkahkah….

    Reply
  6. Pingback: KEJAM++Jadikan Orang Utan Pelacur Sebagai Sumber Pendapatan (VIDEO DAN GAMBAR) | KOPI LEKAT | PERKONGSIAN MANFAAT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge